2010. november 18., csütörtök

Network

Kedvencem a network.hu, mert itt már az induláskor regisztráltam. Bár akkor még nem tudtam mire lesz jó, de az ismerőseim meghívása után az volt az első dolgom, hogy klubot alapítottam. Hálózatépítők a klub neve. Nagyon sok klub létezik, ezért is hívják a közösségek, közösségi oldalának a network.hu-t. Én főleg olyan üzletekben veszek részt, amiknek alapja az MLM azaz a Multi Level Marketing, ehhez pedig elengedhetetlen a hálózatépítés. A multilevel marketing-rendszer lényege, hogy az értékesítés  az értékesítők és hálózatépítők   által történik, akik a vállalattal szerződést kötnek. Személyes fogyasztás mellett, az ismerősöknek ajánlják. Az értékesítés  úgy történik, hogy megspórolva a reklámköltséget, a raktározási költséget, ezt inkább a  termékforgalmazóknak osztják ki, akik építik a hálózatot  és a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül, direkt módon juttatják el a fogyasztókhoz.  Több klubnak vagyok itt is tagja, de a Hálózatépítőket én ápolom szerkesztem, bár még soha senkit nem tiltottam le, nem töröltem, mert az elvem az, hogy „ Élni és élni hagyni!”. Felnőtt emberek vagyunk, mindenki vállalja a leírt dolgokért a felelősséget, durva szabálysértés nem történt, tehát nyugodtan folynak a diskurzusok az oldalon. A létszám napról-napra nő. Itt a klubok oldalain érintkezünk egymással. Mindenki leírhatja az új üzleti ajánlatát, fórumozunk, blogolunk, megbeszéljük kinek mi a véleménye a hálózatépítésről, a piramisrendszerről, az MLM-ről és mikor- miről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése