2010. november 14., vasárnap

Iwiw

Az első közösségi oldal az iwiw volt, amivel megismerkedtem.


Természetesen mivel csak meghívóval lehetett regisztrálni, ezért nehezebben terjedt, mert várni kellett a meghívóra. Bár ha jól emlékszem, eleinte még 4-5 meghívót is lehetett igényelni ha az illetőnek szerencséje volt. Ez volt arra alkalmas, ha valakinek célja volt az, hogy az interneten pénzt keressen, hogy e-mail címlistát építsen és folyamatosan bővítse. Akkor még nem büntették a kéretlen reklámokat. Ma már azok is lesajnálóan beszélnek erről, akik maguk is így építették, csak azért mert ma már snassz erről nyilatkozni. Tehát, ha volt valami ajánlat, azt továbbítottam az iwiw-es ismerőseimnek. Közben rábukkantam egy ingyenes levelező lista szolgáltatóra, és itt gyűltek a hírlevél olvasóim. Mivel volt olyan űrlap, aminek a forráskódját be lehet illeszteni a weboldalamba. Ehhez viszont kellett legalább egy weboldal. Minden számítástechnikai tudás nélkül létrehoztam, egy ingyenes honlapot, amit a mindenkilapja. hu oldalon találtam, http://vali54.mlap.hu Nagyon büszke voltam magamra. Ekkor még mindig csak hobbiból interneteztem és a sulihoz kutattam az anyagokat, írtam a dolgozatokat. Közben el kezdtem kutatni a családfámat és aki az én lánykori nevemet viselete, mindenkit megjelöltem ismerősnek. Később létrehoztam egy netmunkak oldalt is az iwiw- en, hogy ne keverjem a barátaimat azokkal, akikkel üzleti kapcsolatot akarok létesíteni. Nem azért, hogy ne kössek üzletet az ismerőseimmel, csak azért, hogy ne zaklassam azon ismerőseimet, akiket nem érdekel ez a téma. Sok kisvállalkozóval, lehetőséget kereső emberrel kerültem kapcsolatba. Később klubot is alapítottam Netmunkak címen.

Így indult az internetes karrierem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése