2010. november 24., szerda

Netlog


Azt írják a Netlogról hogy az európai fiataloknak létrehozott közösségi oldal. Nem vitatkozok, de én a saját korosztályomat látom leginkább az oldalon egymással kommunikálni. Ami szerintem nem baj, így látható, hogy egyre több ötvenes ért a számítógéphez. Ebből adódóan egyre kevesebb a magányos ember. Lehet, hogy helyhez kötött a tevékenység, ül a szobában a gép előtt és mégis kitárul a világ számára. Internetes barátokra, kapcsolatokra tehet szert, ami a virtuálisból, valódivá válhat. Itt nem csak a párkapcsolatokra gondolok, mert azt lehet egy társkereső oldalon találni, hanem éppen a nem direkt ilyen típusú barátságokra . Erről nem tudok többet írni, mert akikkel én kapcsolatba kerültem, azokkal inkább üzleti majd közelebbi barátságunk úgy alakult ki, hogy valamennyien hálózatépítők, vagy családanyák vagy nagymamák, és ezekről a témákról értekezünk. Ki mennyire félti a gyerekeit, unokáit és kivel él. Rólam például tudják, hogy a férjem hétfőn és csütörtökön focizni jár, ezért még késő este a gépnél ülök, mert ilyenkor pótolom az elmaradt dolgaimat, amit az interneten csinálni akarok. Egyszóval a netlog is ugyanolyan közösségi oldal, mint az iwiw,myvip,network és társai amikről eddig írtam. Itt is hozhatsz létre csoportot, én hoztam is http://hu.netlog.com/groups/netmunkak, de tagja vagyok más csoportnak is. Lehet játszani, ismerőseim közül többen ezért szeretik ezt az oldalt. Van lehetőség képek és videók feltöltésére is. Fórumozni, blogolni. Bemutathatod a családi fényképalbumot, büszkélkedhetsz az unokákkal és találhatsz partnereket az üzletedhez is. http://hu.netlog.com/netmunkak Köszöntheted őket névnapjuk, születésnapjuk alkalmából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése