2010. november 14., vasárnap

Bemutatkozás

Én is mint olyan sokan, a halogatás művésze vagyok. Nem könnyű kilépni a komfortzónámból, bár már régen készülök naplót írni. Nem tartom magam a téma szakértőjének, csak azt írom le, hogy én hogyan indultam el az internet világában és remélem ezzel tudok segíteni másoknak is.



Eleinte csak hobbiból neteztem. Azt se tudtam, hogyan kell bekapcsolni a gépet. Mivel az írógépem felmondta a szolgálatot, és kézzel kellett volna leveleket írnom, a gyerekeim rábeszéltek, hogy írjak a számítógépükön és nyomtassam ki. Az ördög masinájának tartottam, de csak rászántam magam. Vállalkozó voltam és könnyebb volt számítógépen követnem az árú mozgását
is. Mint a legtöbb kisvállalkozó, akik a nagy ígéretekre alapozva beindítottam minden előképzettség nélkül az üzletemet és sajnos menet közben jöttem rá a saját hibáimra. Legfontosabb az volt, hogy nem a saját szakmám választottam és meg kellett tanulnom alkalmazkodni az adott feltételekhez. Beleöltem egy csomó pénzt a gépekbe, az indulásnál. Kár volt, mert legtöbbjükre később semmi szükség nem volt. Ez mind veszteség lett amellett, hogy nem saját tulajdonomban volt az ingatlan, a várostól béreltem. Ezek még a hetvenes évek elején épültek, zéró energiatakarékosság, hatalmas, magas helyiségek, kis radiátorokkal és magas fűtésszámlával. A gépek pedig falták az áramot, mert magam választottam őket és nem szakember. A lényeg, nagyon jól ment volna a vállalkozás, ha a rezsi nem viszi el a nyereséget. Mivel végigkínlódtam így hosszú éveket, 2004-ben úgy gondoltam, hogy váltok, de ehhez egy hirtelen ötlettől vezérelve, jelentkeztem főiskolára. Próba- szerencse alapon, ha sikerül a felvételim, akkor nem állíthat meg senki, de fizetősre nem megyek. Akkor már a gyerekeim mindketten végeztek felső iskolában sőt a lányom már a második és harmadik diplomáját csinálta párhuzamosan. A férjem biztosított a támogatásáról és 50 évesen elkezdődtek a diákéveim. Nagyon élveztem, kollégista voltam, szerettem tanulni, bár nem ment könnyen. A vállalkozásomat feladtam és elhelyezkedtem 2007 decemberében, egy olyan intézményben, ahol azt hittem gyakorolhatom azt a szakmát, amiről a diplomám szólt. Tévedtem, de erről ennyit. Ekkoriban, a tanulmányaim alatt ismerkedtem meg a számítógépben és az internetben rejlő lehetőségekkel. Megfogott és elvarázsolt az a tudásanyag ami itt felhalmozódott és bármit írok be a keresőbe, mindenre van találat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése