2010. november 21., vasárnap

A listaépítés


Ahhoz, hogy sikeres legyél az kell, hogy ne félj a kudarctól. Ez az élet velejárója. Amíg megtanulunk járni, sokszor elesünk mégsem attól vagyunk sikeresek vagy sikertelenek, hogy hányszor estünk el. Megtanul az ember járni, van aki hamarabb, van aki később mégsem maradt le semmiről az sem aki később indult el . Ez nem befolyásolja, hogy felnőtt korában sikeres lesz-e. Nehéz szembenézni a gyengeségeinkkel, de ha nem tesszük, sikertelenek leszünk. Aki szembenéz vele, túllép rajta és tanul belőle. Aki nem mer szembenézni vele, az feladja, másfelé fordítja a figyelmét és esetleg ugyanabba a csapdába esik. Minden kudarc elraktározódik a tudatalattijában, évek során egymásra rakódik. Egyre több a sikertelenség élménye és arra gondol, hogy ő milyen szerencsétlen embernek született. Ezzel aztán tényleg be is vonzod a sikertelenséget.
Minden emberben van valami ami csak az ő sajátja, valami érték ami csak benne van meg, de még maga sem tudja, hogy mi az. Ezért ne add fel, lépj ki a komfortzónádból! Ne add fel, ne akarj átlagos és középszerű lenni, csak azért mert félsz a kudarctól!

Első lépésként határozd meg a céljaidat. Ezt én is nagyon megtanultam. Írd le, tedd ki magad elé, hogy mindig a szemed előtt legyen! Konkrét célokat, nem csak általánosságban, hogy sok pénzt és egészséget…….
Legyen pontosan meghatározva, még az autó márkája és színe is, hogy milyenre vágysz és az legyen a lelki szemeid előtt. Ezt a listát mindig kísérd figyelemmel, de azt is határozd meg, hogy milyen időpontig akarod ezeket megszerezni. Legyen rövid távú és hosszú távú célod.

Másodszor pedig mint már említettem, lépj ki a komfortzónádból! Ha eddig 7 –kor keltél, holnaptól 6-kor kelj! Ha eddig nem mozogtál eleget, kezdj el naponta sétálni, vagy futni! Hetente vegyél fel új szokásokat, persze nem kell felforgatni az életed, de ezek a változások felráznak a punnyadtságból. Ezek a személyiséged fejlesztését eredményezik, amik megnövelik az önbizalmad. Érzed, hogy neked is sikerülnek a dolgok és arra gondolsz, mégse vagyok olyan lúzer, mint amilyennek gondoltam magam.
Változás csak akkor lehetséges, ha az, amit gondolsz, érzel és csinálsz, nagymértékben különbözik attól, amit eddig gondoltál, éreztél és csináltál.” Selye János


Harmadszor, el kell érned minél több érdeklődőt. Na itt van az a pont, ahol én nem értek egyet azokkal akik azt mondják, hogy lejárt a hagyományos marketing eszközök kora. Listát kell építeni és ehhez elsősorban az ismerőseidre van szükséged, akik bíznak benned. Ők segíthetnek abban, hogy tovább ajánlanak az ő ismerőseiknek. Mivel van egy közös ismerősötök, ezzel már tudsz kezdeni valamit, mert akkor ő is bízik benned, hisz a közös ismerősötök ajánlott téged. Ilyen lehetőség a baratikor.com oldalán van amelyik tényleg mutatja a barátod barátait is.
Ez úgy gondolom, hogy nem nagyon bonyolult. Mert bár már sokan leírták az e-mail marketinget, még ma is olyan fontos mint régen. Nem váltotta ki más. A Tv, és videó megjelenésével se  tűnt el a mozi, sőt egyre nagyobb multiplexek épültek. Tehát ennek a címlistának az alapján hálózatot építhetsz, még nem adsz el semmit, csak meghívod őket a levelező listádra, ahol értesíted őket, hogy milyen aktuális mondanivalód van. „Bármit elérhetsz az életben, ha elegendő személynek segítesz megszerezni mindazt, amit ők akarnak.” Zig Ziglar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése